איך בוחרים שער?

או השאירו פרטים




    אז קיבלתם את ההחלטה. קונים שער כדורגל!

    איזה שער לקנות? השערים של אורי ספורט נבדלים זה מזה בגדלים ובסוג הרשת של השער. אורי ספורט ריכז עבורכם כמה עצות. בתקווה שיהיו שימושיות ואם לא- אנחנו כאן ותרגישו חופשי לפנות בכל שאלה בטלפון-054-3089970

    גיל הילד

    השאלה הראשונה שלנו היא תמיד מה גיל הילד/ הילדה או הילדים שהשער מיועד עבורם. שער שמתאים לילד בן חמש, לא בהכרח מתאים לילדים בני תשע ומעלה. אם יש עוד אחים שמשחקים או ישחקו בעתיד, כדאי לקחת גם את זה בחשבון כדי להתאים את מידת השער ככל האפשר לכל השחקנים הפוטנציאליים.

    גדלי השערים

    0.80  x 1,20 ס"מ
    1,00 x 1,40 ס"מ
    1,20 x 1,80 ס"מ
    1,40 x 2,00 ס"מ
    1,80 x 2,70 ס"מ
    1,60 x 2,30 ס"מ
    2,00 x 3,00 ס"מ

    גודל החצר

    שטח החצר הוא פרמטר נוסף בהחלטה. לפעמים המקום המיועד לשער מכתיב את גודלו ואם אתם מתלבטים בין שער אחד לשניים, שטח החצר הוא בוודאי נתון רלבנטי. מניסיוננו, המרחק הרצוי בין שער לשער הוא 7-8 מטרים לפחות.
    השערים מתאימים לכל סוג של משטח ואינם גורמים נזק גם לפרקט או דק או משטח פי וי סי כמו שקיים באולמות ספורט.
    כמובן שתמיד עדיף דשא או דשא סינטטי כך שהשוער יוכל ל"זנק" בלי להיפגע.

    שער אחד או שניים?

    אם קונים שער כדורגל אחד הוא צריך להיות בגודל כזה שהילד\הנער יוכל לעמוד בו כשוער. בשביל שני שערים נצטרך לפחות שבעה- שמונה מטרים בין השערים ומניסיונכם, הילד שלכם נוהג להביא הביתה את כל החברה' לשחק?, אז קדימה- שני שערים, מתאים לכם בול.

    מחיר

    אי אפשר לכתוב על הגורמים השונים המשפיעים על ההחלטה איזה שער לרכוש, בלי להתייחס לפרמטר המחיר, שמהווה לפעמים שיקול מרכזי בהחלטה. השערים הינם עבודת יד. המחיר באורי ספורט הוא נגזרת של קוטר הצנרת וסוג הרשת המבוקשת, כאשר הגודל של השער משפיע גם הוא על המחיר, אם כי פחות ביחס לגורמים הראשונים שהוזכרו

    בטיחות

    השערים באורי ספורט נבנים בעבודת יד מצנרת פי וי סי  עם פינות מעוגלות כך שהתנגשות בהם או נפילה שלהם אינה מסוכנת לשחקנים.
    ההמלצה היא לא לקבע את השער כך שבמקרה של התנגשות בו או נפילה שלו הוא פשוט יזוז כמה ס"מ ולא יגרום נזק.

    הנה כמה דוגמאות:

    מתנה שווה..

    "לילד שלי יש יום הולדת". הוא בן 8. מה אני קונה לו מתנה? כדור רגל טוב כבר יש לו, כמה למעשה. שולחן כדור רגל קנינו לו מזמן. תלבושת של מסי מברצלונה? כבר קטן עליו.. הדבר שהכי ישמח אותו בעולם, זה שער כדורגל למשחק קט רגל בחצר. משהו טוב כזה. לא כמו השער שקנינו לו פעם והתפרק כעבור חודש."

    זמן איכות עם האבא
    "נולדה לנו תינוקת קטנה, ומאז אני לא מפסיק לחשוב איך הקטן שלי, בן ה 5, הפך פתאום לבן הבכור. עם מה הוא צריך להתמודד עכשיו! התוספת החדשה, גוזלת את הזמן שלנו ופתאום, לא הכל סובב עוד סביבו. קיבלתי עצה טובה, שצריך לנסות ולהקדיש לו כמה שיותר זמן ב 'אחד על אחד'. והאחד על אחד הכי מוצלח שלי ושלו, זה, כדורגל. בקיצור- החלטתי לקנות לו (כלומר לנו) שער כדורגל. זמן איכות עם אבא במיטבו."

    מתנה עם נוכחות
    "דובי האחיין שלי, הגיע למצוות. הבר מצווה בעוד שבוע באיזה גן אירועים חדש לא רחוק מפה. מה אפשר לקנות לו?? אני חולה עליו ולא מתחשק לי להיות שיק אחד מיני רבים שהוא בטח יקבל, וייעלם בחשבון הבנק. מי יודע מתי דובי בכלל ישים יד על הכסף הזה..? מצד שני, זה אירוע רציני- גיל 13! אני זוכר אותו כשהיה כזה קטן! אני לא יכול להביא לו סתם ספר או מתנה סתמית. אני רוצה משהו עם נוכחות. חסר לי לפתוח חשבון עם אחותי. תרתי משמע… התייעצתי עם חבר, וכשהוא שמע שדובי חולה כדורגל, מיד אמר לי- אורי ספורט. שערי כדורגל למשחק בחצר. הוא הבטיח לי שזאת בטוח תהיה המתנה הכי מוצלחת שדובי יקבל באירוע הזה."

    שער לחצר הגןIMG_1097
    "אני מנהלת גן ילדים ברמת השרון. שיגידו "צפונים" בכל הטיה אפשרית. לא מעניין אותי. הגן שלי באמת מדהים. אני מקפידה שיהיה מצויד במשחקים הכי טובים ומאתגרים. גם המבנה עצמו עבר שיפוץ ועיצוב וגן הילדים נראה כמו ממלכה קסומה, אבל במקביל, המשחקים, לא פחות חשובים. גם בפנים וגם בחוץ. מתי שיש לי הזדמנות להתחדש עם משחק או אביזר שאני מאמינה שהילדים יאהבו, אני לא חוסכת ולא מתלבטת ומיד רוכשת אותו לגן. אני מאמינה שרק ככה גן הילדים שלי יהיה מיוחד ויבלוט מעל האחרים. רק לאחרונה, רכשתי שני שערי כדורגל לחצר. יפים, קלים לניוד ואחסון, בטיחותיים והם מוקד הפעילות החדש בחצר שלנו."