שערים לאולמות

או השאירו את פרטיכם




    משחקים קט-רגל, כדור-יד או הוקי באולם סגור?

    לא תמיד אנחנו ממהרים לשחק באוויר הפתוח. החום והלחות שיש בארץ מקשים על פעילות ספורטיבית בחודשי הקיץ; אין הרבה מגרשי ספורט פתוחים עם יציע לקהל, וכשכבר מוצאים אחד כזה, אז קריאות העידוד של הקהל בקושי נשמעות; התאורה בחוץ הופכת לבעייתית בשעות הערב; ובכלל, לעלייה לפרקט בתוך אולם יש הרבה יותר גלאמור מאשר לכניסת השחקנים לדשא. ואכן, יותר ויותר ענפי ספורט מקצוענים או חצי-מקצוענים עוברים לשחק בתוך אולמות, מהליגות של הילדים ועד לאלו של המבוגרים. אפילו ליגת אולמות הקימו פה לפני עשור וקצת.
    קט-רגל, כדור-יד, הוקי וגם לקרוס, העולה החדש מקנדה, משחקים בארץ בתוך אולמות. לכולם נדרשים שערים ייעודיים. השערים של "אורי ספורט" נעשים בעבודת יד, מתוך אהבה לספורט ולספורטאים הקטנים והגדולים.

    השערים שאנו בונים הם יפים, חזקים ועמידים, קלים לניוד ובעלי פינות מעוגלות, כך שאינם פוצעים והתנגשות בהם או נפילה שלהם אינה מסוכנת לשחקנים. השערים עשויים פי.וי.סי איכותי, ונבנים לפי הזמנה ובהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. אנחנו לוקחים בחשבון את גיל הילדים והמבוגרים המשחקים ואת שטח האולם, כך שישנה גמישות רבה בכל הנוגע למידות השער. השערים אינם מזיקים לרצפת האולם- להבדיל משערי האלומיניום או הברזל- וניתנים להזזה ללא מאמץ, ללא פגיעה במשטח הפרקט או הפי וי סי.