שערי כדורגל לגינה

או השאירו את פרטיכם




    שערי כדורגל לגינה

    כשאני נוסע עם האוטו שלי, מחובר לעגלה, ועליו שערים לגינה,  אותם אני בונה,  זה לא משנה איפה אני בדרך, בתל אביב,  ירושלים,  קלנסווה,  כוכב יאיר,  אילת,  גבעת עדה,  מצפה הילה , ראש העין או ראש פינה.  כל הילדים, מגיל 3  (ועד גיל 60..), מסתכלים בשערים, לפעמים מצביעים עם האצבע, מסמנים לי לפתוח את החלון:  איזה יופי של שערים.

    הישראלי המצוי שעוקף אותי בכביש יצפור ויעשה עם היד: כמה עולה אחי?
    אחרים שואלים: מאיפה אחי? תן לי כרטיס ביקור אחי? מה הנייד שלך אחי?

    מבטיח לכם שבאנגליה זה לא היה קורה. זה לא מנומס, אבל אנחנו לא באנגליה, וטוב שכך! קר שם וגשום שם ומלא בוץ.

    אבל אם כבר מזכירים את אנגליה וכדורגל.. . איזה כדורגל יש להם, נכון?
    מנצ'סטר יונייטד,  ליברפול,  צ'לסי, ארסנל,  טוטנהם,  מנצסטר סיטי,  אברטון.

    כמו דת.  כל אצטדיון בכל משחק 30,000 -50,000 80,000 איש,  אישה וילד הולכים בשבת לכדורגל.  אין גרעינים,  אין קללות,  אין שירי נאצה.  רק בירה ו fish and chips.זו התרבות שלהם. זה זורם להם בדם.

    אצלנו לעומת זאת, אנחנו עוד לא שם אבל אני בהחלט חושב שכדורגל הולך ותופס חלק משמעותי בתרבות הפנאי.  בכל עיר,  עיירה,  קיבוץ או מושב יש קבוצות כדורגל, חוגי כדורגל,  בתי ספר לכדורגל,  אקדמיות לכדורגל.

    הרי חורף ממש אין לנו,  חוץ מאיזה חודשיים בשנה וגם זה בלחץ.  מה עושים?  כדורגל!!! אחד נגד אחד,  שניים נגד שניים, פנדלים,  סטנגה, "המכניס-נכנס" – הכל הולך.  הכל תופס את הילדים שלנו  (ולפעמים גם את ההורים שלהם..)  כמו קסם. זה לא תחביב או משחק עונתי או טרנדי כמו הובר בורד,  ספינר,  קנדמה (מי זוכר את ההיסטריה?),  בליי בלייד או סופר גול.  כדורגל זה לתמיד!  כדורגל זה שפה.  כדורגל זה תרבות.  כדורגל זה מכנה משותף למשחק ולשיחה,  גם בין ילדים או מבוגרים שנפגשו לראשונה זה עתה.

    וזה רק מחריף עם הזמן.  כשיש כדור ליד הרגל לא משנה בן כמה אתה- אתה בועט!

    ופה אני נכנס לתמונה עם שערי כדורגל.

    אני בונה שערי כדורגל לגדולים,  שערי כדורלג לילדים,  שערים לגינה , שערי כדורגל לחצר,  לקבוצות,  למתנ"סים,  לבתי ספר,  לעיריות,  לחופי רחצה,  לקיבוצים,  למושבים,  עמותות' גני ילדים ולכל מי שאוהב כדורגל.

    לא מייבא מהמזרח (או מכל מקום אחר) – בונה לבד.  עם המון מחשבה ואהבה.  מודד,  חותך,  מדביק,  צובע,  מרשת,  מוביל ומספק לכם.  בכל גודל,  בכל קוטר, בכל צבע,  עם רשתות איכותיות ביותר שעמידות לאקלים ולשמש הישראלית.

    חשוב לי להתאים לכם שערי כדורגל לגינה לפי גודל החצר,  לפי גיל הילדים ולפי תקציב העומד לרשותכם.

    אני נותן לכם אחריות על השערים שאני בונה והשאיפה שהשער שקניתם מאורי ספורט יחזיק לכם וישמח אתכם כמה שיותר זמן.

    שערים לגינה

    תמונות של פרוייקטים פרטיים ומסחריים של שערים לגינה