שערי קט רגל

שערי קט רגל, מקצועיים, קלים ועמידים

או השאירו את פרטיכם




    שערי קט רגל

    הילד חולם להיות מסי? (אולי אתם חולמים שהוא יהיה) הילדה הולכת עם הכדור לכל מקום?  מזל טוב, הדור הבא של קבוצת הכדורגל של ברצלונה גדל אצלכם בבית. עבור מי שלא עוזבים את הכדורגל לרגע, ואפילו הולכים לישון מחובקים עם הכדור,  אתם חייבים שיהיה לכם שער קט רגל או שניים בחצר הבית.

    שערי קט רגל

    שערי קט רגל

    אמנם עדיין אין צורך בכר דשא כמו זה שבקאמפ נואו, איצטדיון הכדורגל של ברצלונה,  אבל מומלץ להשקיע בשער איכותי שילווה את השחקנים הצעירים למשך שנים רבות, כי מניסיון, האהבה לכדורגל רק "מחמירה" עם השנים.

    שערי קט רגל של "אורי ספורט" נעשים בעבודת יד, מתוך אהבה לספורט הממכר הזה, שלא במקרה הוא הפופולארי בעולם.

    השערים שאנו בונים הם איכותיים, חזקים ועמידים, הם קלים לניוד ובעלי פינות מעוגלות, כך שאינם פוצעים והתנגשות בהם או נפילה שלהם אינה מסוכנת לשחקנים.

    השערים עשויים פי.וי.סי איכותי, עמידים למזג האוויר הישראלי ואינם מחלידים לעולם, גם לא מהממטרות של הדשא או מהגשם. כל השערים נבנים לפי הזמנה ובהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. כל לקוח והשגעונות שלו.

    אנחנו לוקחים בחשבון את גיל הילדים והמבוגרים המשחקים כדורגל ואת שטח החצר או המגרש, כך שישנה גמישות רבה בכל הנוגע למידות השער שאנו מכינים לכם.
    בין לקוחות "אורי ספורט" ניתן למצוא את הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע, בני יהודה, הפועל כפר סבא, מכבי פתח תקווה, הפועל פתח תקווה, עירוני הוד השרון, הפועל הרצליה, מ.ס. אשדוד, הפועל רמת גן, הפועל קריית אונו, ביתר טובורג, בית ספר לכדורגל של עודד מכנס, בתי ספר רבים, מתנסים, עריות, חופי רחצה, קיבוצים, מושבים ועוד לקוחות פרטיים רבים.

    מתלבטים איזה שערי קט רגל לקנות? השערים של אורי ספורט נבדלים זה מזה בגדלים, בעובי, בצבע ובסוג הרשת של השער. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולייעץ לכם.